Keszüi Közös Önkormányzati Hivatal

Tájékoztatás a 2021. február 8. napjától hatályos ügyfélfogadás rendjéről

A veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 27/2021 (I.29.) Kormányrendeletben foglaltakra figyelemmel az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány következményeinek elhárítása, a közösségi érintkezések számának csökkentése érdekében az alábbi intézkedéseket történtek el a Keszüi Közös Önkormányzati Hivatal (továbbiakban: Hivatal) ügyfélfogadása körében:

  1. A Hivatal ügyfélfogadása – Keszü, Gyód és Kökény településeken egyaránt – továbbra is határozatlan ideig szünetel. Az ügyek intézése és tájékoztatás nyújtása hivatali kapun keresztül, papíralapon, illetve telefonon és elektronikus levélben történhet.
  2. Az egyes ügytípusok vonatkozásában az alábbi eljárási rendet határozom meg:
    1. Csak személyesen intézhető ügyekben (pl.: házasságkötési szándék bejelentése, apai elismerő nyilatkozat megtétele) előzetesen, telefonon egyeztetett időpontban kerülhet sor személyes ügyintézésre.
    2. Valamennyi ügytípus (hagyatéki eljárás, kereskedelmi ügyek, adóügyek, birtokvédelem, adóigazgatás, állatvédelmi ügyek, szociális ügyek…..) esetében előzetes telefonon, illetve e-mailen történő egyeztetés szükséges. A kérelmeket elektronikus úton ügyfélkapun keresztül, papíralapon postai úton, illetve a Hivatal bejárata mellett lévő postaládába dobva juttathatják el az ügyfelek. További tájékoztatást - az ügy egyedi jellegére tekintettel - a megadott elérhetőségeken adnak a Hivatal munkatársai.

Előzetes időpont-egyeztetés esetén is kizárólag indokolt és halaszthatatlan ügyekben fogadható személyesen ügyfél. Fentiek alapján biztosított személyes ügyintézés esetén a védelmi szabályok betartása kötelező!

A fet felsorolt intézkedések visszavonásig hatályosak.

A Keszüi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadása - Keszü, Gyód, Kökény településeken egyaránt - határozatlan ideig szünetel.

Keszü, Petőfi u. 24. szám alatt: hétfőn és szerdán 8.00 -15.00 óráig

Gyód, Fő u. 62. szám alatt: minden csütörtökön 8.00 -11.00 óráig

Kökény, Petőfi u. 2. szám alatt: minden csütörtökön 13.00 - 16.00 óráig

Ügyintézőink elérhetősége:

Dr. Kislaki-Frank Brigitta jegyző 561-020 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Magyar Ildikó gazdasági vezető 561-020 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Somogyi Barna pályázati pénzügyi referens 561-020 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Petrinovics-Mohar Petra igazgatási ügyintéző,
anyakönyvvezető
561-020 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Szántó Zsófia adóügyi ügyintéző,
anyakönyvvezető
561-020 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Neményiné Dékmár Beáta adóügyi ügyintéző 561-020 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Rostás Rozália pénzügyi ügyintéző 561-020 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Lukács Lívia igazgatási ügyintéző  561-020 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Kapcsolattartás ügyfélkapun/cégkapun keresztül: epapir.gov.hu
Postacím: 7668 Keszü, Petőfi u. 24.

Személyes megjelenés esetén maszk viselése és a védelmi szabályok megtartása kötelező!

Továbbra is vigyázzunk egymásra!